۹ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۱۲

سرپرست فدراسیون اسکی:

فقط مامور برگزاری انتخابات هستم

فقط مامور برگزاری انتخابات هستم

بعد از صدور حکم سرپرستی فدراسیون اسکی به نام ناصر طالبی این شبهه ایجاد شد که او ریاست این فدراسیون را به عهده خواهد گرفت در حالی که همزمان نامزد انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی و بوکس نیز شده است. در همین زمینه طالبی گفت که فقط وظیفه برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی به او سپرده شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، طالبی که مشاور ورزشی و مسئول هماهنگی معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان هم است، در پاسخ به انتقاداتی که به انتصاب وی در فدراسیون اسکی شده، اظهارداشت: کاندیداهای ریاست فدراسیون قایقرانی روز 92/8/8 ثبت نام کردند. نام‌نویسی نامزدهای فدراسیون بوکس هم 92/7/29 انجام شد. حکم سرپرستی فدراسیون اسکی را هم هشتم دی‌ماه به من دادند.

وی با بیان اینکه به عنوان کارمند وزارت ورزش هر ماموریتی که به او داده می‌شود، باید انجام دهد: من و رغبتی، گواری، پارسا و نیکوخصال نیروهای وزارت ورزش هستیم و ماموریت داریم که در شرایط خاصی که بعضی از فدراسیون‌ها دارند، مجمع انتخاباتی آنها را برگزار کنیم. ماموریت من برای فدراسیون اسکی است. این فدراسیون بازی‌های المپیک زمستانی را که حدود 45 روز دیگر برگزار می‌شود، در پیش دارد. بعد از آن هم مسابقات آسیایی جوانان برگزار می‌شود.

سرپرست فدراسیون اسکی ادامه داد: ریاست فدراسیون اسکی هشت کاندیدا دارد اما وزارت ورزش صلاح دیده که سرپرستی فدراسیون را به فرد دیگری بدهد تا عدالت رعایت شود. من نماینده وزارت ورزش در این فدراسیون هستم و زمانی که وزارتخانه تشخیص بدهد شرایط مناسبی برای برگزاری مجمع  انتخاباتی حاکم شده، من این کار را انجام می‌دهم. بعد از آن هم به کار اصلی‌ام برمی‌گردم و شاید جای دیگر مامور شدم.

سرپرست فدراسیون اسکی با اعلام اینکه مجمع انتخاباتی این فدراسیون بعد از المپیک و حتی شاید بعد از مسابقات آسیایی جوانان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: همه برنامه‌های فدراسیون برای حضور اسکی‌بازان در بازی‌های المپیک است. انتخابات به بعد از این بازی‌ها موکول شده است. شاید هم بعد از مسابقات قهرمانی آسیا جوانان مجمع را تشکیل دادیم.

طالبی حضور در انتخابات فدراسیون قایقرانی و بوکس را هم حق خود دانست و گفت: من از سال 1358 در قایقرانی فعالیت دارم.  چه به عنوان ورزشکار، مربی، مدیر تیم‌های ملی، دبیر فدراسیون و ناظر کمیته ملی المپیک. برای انتخابات این فدراسیون هم منتظر استعلام تایید صلاحیت کاندیداها هستیم. از سال 1355 هم در بوکس هستم و سال 57 اولین حکم قهرمانی‌ام را در این رشته گرفتم. عضو هیات رییسه و ناظر و بازرس این فدراسیون بوده‌ام.

کد خبر 2205528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha